Ini Saya

Saturday, November 13, 2010

Back To School...



memori...



Indahnya memori ketika bersekolah dulu. Primary and secondary, nice... Pensel dan pengasah menjadi teman untuk menulis. Pemadam pun jadi alat untuk bermain. Apatah lagi dengan main tuju-tuju guli. Yehaaa.. Tidur dalam kelas pun sudah jadi amalan yang paling best, sorry cikgu...

8 comments:

fairuz said...

heheh. tapi bdk2 skola skrg pakai pensel mekanikel jek. shaker lah ape lah. maju2

NurSolehah said...

uwaa... windu time skowla... titon lam kas bessssttt...... hehe

imanshah said...

aku sampai la ni masih di sekolah

Nafisa81 said...

sharpener dulu ade cermin...20sen satu..

apik pehe said...

hehe..aku pakai pisau jer toreh pensel..smpai tercabut dakwat pensel tu..hahaha

nadey said...

hahahahha nadey shapener pensel tok melukis je huhuh

chuu said...

sharpener dulu ade cermin., pastu maen pantul2 cahaya mateary kahkah

Hazwan said...

to fairuz: emmm, xpe2, perubahan zaman...yehaaa

NurSolehah: haaaa? ape tu?

imanshah: haaa? hang cikgu ka?

Nafisa: haah, macam pernah ada...

Apik pehe: hahahah...seingat aku, aku pernah asah samapi patah

to nadey: okla tu, saya suka seni lukisan.

to chuu: yup, masa kat skolah agama selalu je aku main pantul2 ..wakakaka

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails