Ini Saya

Saturday, September 18, 2010

Tora-Tora

Wantong: Can u speak English?

Orang Bangla: Tora-Tora

Wantong: Tora-Tora? English la..English..

Orang Bangla: Tora-Tora la..means little-little (sikit-sikit)

Wantong: Ko ingat, aku paham bahasa ko (Ceh, aku ingat permainan kanak-kanak tu, yang selalu keluar kat iklan tv, zaman-zaman 90-an)

16 comments:

MHps said...

Kawan dgn bangla ni kena awas tau. Mereka lebih suka org cina dr melayu.. Mrk kata melayu suka tipu.. (pengalaman singkat MH)

Ezao' Edogawa said...

hihi bru paham mksud TORA2 .
slalu kwn ckp cmtu rase nk sepak je muka dia. hihi ....

amira said...

oo... begitu.. saya tora-tora pon takde nak faham bahasa diorang nih.. thanks...

aReTikZ said...

Haha.. Ni Hindustan cakap gini dulu.. Tora-tora.. ahakz..

shida said...

laa.. ingatkan tora tora tue try try.. ngeeee!!!

six.september =_= said...

cehh bahasa bangladesh rupanya

fairuz said...

haha..tora2..ingt2..yg slalu lam tv tuh.hahah

sweet-ladybird said...

hehehehe.. tora-tora.. :)

Hazwan said...

to mhp: haip, sy berhati2, insyaALLAh

to ezao: hahaha

to amira: tora2

to aretikz: hohohoh

t0 shida: bukan2, maybe ada maksud lain.

to six: yeahhhh

to fairuz: haa, permainan tu kan.

to sweet: yeahhh

ziarah76 said...

tora bora = nama tempat di sempadan pakistan-afganistan.

Hazwan said...

to ziarah: yeahhhh

nadia said...

tora?
hahaha..
kat kedai siang malam ke??
kat sane je ramai bangla..
hahak

Fontonk said...

wantong, kalau aku pukul je nepal tuh. haha

Kokoro said...

tora = harimau
dlm bahasa jepun le :)

Hazwan said...

to nadia: uiks, orang ganu? mane blaja?

fontonk: x sampai hati la plak

tom kokoro: meluas betul maksud perkataan ni

nadia said...

belajar kat umt..
hehehe..
studi kat mane?
unisza eh?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails