Ini Saya

Monday, September 20, 2010

Tak Tahan

Turun dari sejid KUZA, perut aku dah berkeroncong sambil diiringi lagu canon rock. Biasa2 aku masak kat rumah tapi kali ni aku mengidam nasi goreng...Yehaa.. Lepas 3 buah kedai makan aku singgah, aku diberi alasan-alasan yang mengecewakan.."nasi goreng tada" "bang, lama ni nak tunggu order, orang ramai" "sori la, char kuey baru habis"... Last2 aku ke BB2. Banyak mata memandang aku, mungkin kerana tertarik fesyen aku yang sehebat Lady Gaga, berkain pelikat merah, berbaju nike hitam, dan berbeg sandang kecik. Tiba-tiba seorang budak perempuan kecik (maybe 3-4 tahun, insyaALLAH) memandang tajam pada aku yang ada di meja makan sebelah, mungkin dia tergoda dengan aku..."maaf dik abang dah ada makwe, tolong jangan kacau abang"(monolog dalam hati)

6 comments:

missSenget said...

main point nye... wantong da de mkwe..sila jgn ngorat..
keh3..

phreak id said...

Meybe.. Adik kecik tu terfikir ni Lady Gaga Ke Abe Gaga? pelik sangat kain pelikat + baju nike.. kehkehkeh..


>> My Latest Entry <<
Jalan-Jalan @ Rantau Panjang (Kelantan)

nur said...

dah ada makwe?.. hehe..

seorang lagi iko fashion muncul

Hazwan said...

to miss senget: haaaa? bukan la... main point adalah ttg kelaparan

to phreak: yeahhh...

to nur: wah..gitu

misyamissyou said...

tak tahannn..hahhaha!!

Hazwan said...

to misya: hahahah..tahan2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails