Ini Saya

Sunday, September 19, 2010

Ganas

Satu malam yang hening, di sebuah stesen minyak shell di sebuah daerah dalam negeri Terengganu, wantong sedang beratur menunggu giliran untuk ambil baki duit minyak dari cashier yang agak cun... Tiba-tiba datang seorang pakcik yang agak tua(uban pun dah banyak) dari pandangan mataku dengan yakinnya memintas aku (potong Q) untuk bagi cashier cun itu duit isi minyak. (Serius aku hangin, rasa nak sound je, tapi takpe la, aku kan pemaaf orangnye). Ceh ingatkan not biru ke ungu ke...Rupanya-rupanya not merah... Pakcik tolong la..Hormat la orang yang dah beratur lama. Aiyaaa...Ganaskan pakcik TUA tu...?

11 comments:

shida said...

cool giler pak cik tue...
bhahahaha..

ziarah76 said...

ganazz

Hazwan said...

to shida: yeahhhh..cool..hati panas je ..haahahaha

to ziarah: hahahah

d_LA said...

pakcik tu nak berak k0t :P

amira said...

ala... takpe...sabar je dapat pahala..dia nak cepat mungkin nak terberak ke.. bini dia nak beranak ke.. mana nak tau kan..

Hazwan said...

to dLA: yup, bersangka baik...

to amira: betul2, saya sabar je...heheheh

shida said...

sabar ye hazwan!! :)

Dark Half said...

aku penah hadap situation camni..mmg hangen
tp disebabkan org tua, diam je la
org tua slalu ckp org muda kuang ajar, tp kdg2 org tua pun sama..huhu

Hazwan said...

to shida: haip...

to dark half: aku sokong ko..yeahhhh

Hazwan said...

to shida: haip...

to dark half: aku sokong ko..yeahhhh

HaNTwO said...

ceh kalo aku dah sound tepet kat pakcik tu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails