Ini Saya

Tuesday, August 31, 2010

Fesyen-Jubah ber'hooded'

~nah~


~Kocek tepi yang berzip~

Boleh lindungi kepala dari cahaya matahari serta menutup wajah dari melihat aweks2..har..har..har..insyaALLAH

Berzip dileher


Yeahhh..Hari ni aku nak bercerita pasal fesyen. Ahaks2. Jubah ni aku tempah waktu aku di Pakistan dulu. Dalam masa dua hari dah boleh siap jubah tuh, insyaALLAH. Fesyen berhooded ni aku copy design member aku dari Afrika Selatan. Aku ada buat beberapa jubah, tapi hari ini aku nak tunjuk sehelai dulu. InsyaALLAH. Maybe korang boleh tempah sebijik camnih untuk hari raya.

Setakat ini, jahitan mesin orang Pakistan tak mengecewakan aku. Terbaik. Harga pun murah 450 rupee. Harga Malaysia pulak korang bahagi 21 pada waktu tu la. Tapi yang uniknya, elektrik kat sana lebih kurang setiap dua jam atau satu jam sekali akan padam. Hmmmm... Pelik2.. Satu lagi, kat sana ada dua waktu jam berbeza. Aku pun tak tahu kenapa...

p/s: kisah mengenai jubah dan Pakistan akan bersambung. InsyaALLAH

3 comments:

HAW said...

don't worry bro!.. aku sudi membantu.. cuma timing je laa kena syncro

HAW said...

oit! camner termasuk sini komen aku nih.. ni sebenarnya komen pasal award

Ckin Kembaq said...

menarik jubah nih..bleh bg abg hai pakai..ngehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails