Ini Saya

Friday, August 27, 2010

Aku mahu jadi seorang gamer yang terhebat


Yeahhhhh... Teringin aku nak join pertandingan dunia FIFA football ngan Pro Evolution Soccer. Serius aku jeles dengan dengan gamers yang dapat join event tuh. Nak masuk event nih taklah mudah. Siap ada sponser lagi. Antara game yang paling aku suka adalah PES. Aku berkenalan ngan PES ni sejak sekolah menengah lagi. Sejak dari secondary, aku tak tau dah berapa banyak joystick aku yang rosak. Nak dapat skill atau nak mahir game nih kena main hari-hari. Amat membantu. InsyaALLAH.

Sampai sekarang pun aku main lagi. Tahun lepas ada dua orang mamat foreigner ni, dari Amerika dan Indonesia, aku selalu lawan ngan diorang, sangat best. Yeahhh, aku menang. Sekarang nih aku selalu beradu tenaga ngan blogger Hafiz dan pojan. Sangat best. Tapi setakat nih, opponent yang paling hebat dan paling sukar untuk aku tewaskan adalah adik aku sendiri. Adik lelaki aku takde blog lagi. Maybe aku akan suruh die berblog jugak. Pernah jugak aku ajar cik lifer main game bola. World gamers yang hebat pun berlatih hari-hari. Oleh kerana bulan puasa dan sibuk nak siapkan tesis, aku kurang bermain PES. Lebih baik perbanyakkan ibadah.....kan.

12 comments:

MUNIRA AZME said...

bagusnya ada cita2 nak jadi Gamer..bagus2..sbb kat m'sia nie jarang org minat. ^_^

Hazwan said...

to munira: time kasih sokongan kamu. Sangat2 menghargai

YOUsoF said...

yeah teruskan bro..
semangat tu sangat penting!! ;D

*aku suke men game jnis rpg, explore² camtu jela kt psp buruk aku.. ( bola tu aku suke gak tp tak dela sampai tahap terer cm ko huhu)

eima xara said...

gud luck..huhu

sop said...

good luck..
gammers pun boleh kaya skrg

Hazwan said...

to yusof: thanks bro

Hazwan said...

to eima: thanks a lot

to sop: yeahhhh

yusri said...

Bro aku pon gile pes gak, aku tgh carik new challenger ni, kawan2 aku yg laen aku da beat sume, lawan jom!

yo0p7foLd said...

PES mmg layan gile.. bgos. hehe

Hazwan said...

to yusri: jom battle. yeha

to yoop: yeah, terbaik

[^^Daus^^]_MeRenG said...

wah ! gamer terbaik woo~~ teringin nk jdi jugak :D

Hazwan said...

to daus: jom2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails