Ini Saya

Sunday, May 9, 2010

Jeruk atau Asam-Masin

Jeruk Cermai

Jeruk Anggur

Ketika menghadiri Seminar UMTAS 2010, aku telah ketemu jeruk yang sudah lama tidak membasahi mulut ini. Salah satu jenis jeruk tersebut adalah adalah dari buah cermai. Satu lagi adalah jeruk anggur dan yang satu lagi aku tak ingat namanya. Memang menggilalah aku melahap jeruk tersebut, wakakaka. Ketika menikmati jeruk tersebut, fikiranku mengimbau kenangan manis ketikaku tadika, sekolah rendah, sekolah menengah, kolej matrikulasi sehinggalah ke menara gading. Emmm, memang pelbagai jenis jeruk dan asam-masin telah kutemui. Semuanya memikat hati, hahahaha. Oh obsesnya aku. Mungkin aku telah ketagih asam-masin dan jeruk, yeaahhhhhhh... Sekurang-kurangnya aku tidak ketagih merokok dan aku bukan perokok.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails