Ini Saya

Wednesday, July 15, 2009

durian

bangun awal pagi ku mulakan dengan bermain gitar, lagu tema 'canon rock'. Masih lagi berterabur dan lebur. tahniah..hahahah.. Abis main, aku ke dapur nak amik sabun basuh baju, keluar je dari dapur aku tersepak durian kt tepi peti sejuk..berdarah jari kakiku sambil diiringi lirik lagu 'tanpa ku sedari, air mataku mengalir' (dlm hati je..) Sape punye durian ni!

3 comments:

Loque Hakim said...

hek eleh....ko yg langgar tak tgk kiri kanan nak kecoh saper punyer durian! dah la pasni malas dah aku ngan bduh nak buat baik kat housemate sendiri

mizz nad said...

eh loq..sabar2...jgn emo keh

HoNEybUneE said...

wan! biler nok balik kuantan? kalu balik sblm 07 & 08 hb ogos, mintak kamera ngan minah tuh neh ator paka nih...kalu dok balik takpe ah, maknanyer tak dok ah markah lebih...tolok markah pung dok p. Hahahahaha...gura jer! p kalu balik bawak kamera tuh skali neh????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails