Ini Saya

Sunday, March 15, 2009

terkejut?

Sejak 2 minggu lepas lagi aku teringin nak balik umah kt kuantan, jmpe mak ayah..biasalah rindu..tapi x jadi2 nak balik.. akhirnye kerinduan itu terlepas jugak dengan kedatangan mak ayah petang tadi di rumah sewa ku, Taman Maidam tercinta..walaupun sebentar, tapi itu dah cukup bagiku.. thankz mom n dad.. i luv u both..muahhhhhhhh

4 comments:

yR said...

rindu kat mak gak
tapi klu dia dtg...
mustahil la

bestnyaa

shadeXsen said...

mak ai...manja nye lelaki nih!
.
.
ummi and walid chat? (ececeh tetiba jer berUMMi berWALID hahah~)

tHe anIMateD bIJaN said...

haih~

bila tahun la aku dapat blk jmpa mak ayah aku. uwaaaaa

celaka tol bendahari. lembab. salah diorang la ni. kalo x dah bleh dah aku blk kmpung.
huhu~

wAn_TonG said...

to yR:suruh je mak ko dtg...

to shade:ye lah , nk manja ngan sape..hehehehehheehhe..bleh je panggil ngan name tuh..suke2

to bijan:tulah salah satu faktor sbd kau x balik sejak 2 minggu lepas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails