Ini Saya

Saturday, March 28, 2009

makan

hari nie, aku, j.b, zairul, and yus, makan roti canaidi pak wahab...

Sunday, March 22, 2009

seterika...

Petang semalam aku iron baju...

stress jugak rupanye iron baju...

penat..penat..penat..

kesian kat surirumah y kena gosok baju suaminye...

cikgu sekolah aku pernah cakap yg lebih kurang maksudnye "nanti dh kawin gosok baju sendiri, jgn suruh bini!"

Moga2, ble dh kawin nanti, aku gosok iron baju sendiri..

Dengan Izin Allah...

p/s: ingat iron man, ingat seterika baju...

Monday, March 16, 2009

Entahlah..


ko ingat, aku suke ape yang aku suke...

xde maknenye...

aku x salahkan sape2...

aku salahkan diri sendiri...

aku maafkan diri aku sendiri...

Sunday, March 15, 2009

terkejut?

Sejak 2 minggu lepas lagi aku teringin nak balik umah kt kuantan, jmpe mak ayah..biasalah rindu..tapi x jadi2 nak balik.. akhirnye kerinduan itu terlepas jugak dengan kedatangan mak ayah petang tadi di rumah sewa ku, Taman Maidam tercinta..walaupun sebentar, tapi itu dah cukup bagiku.. thankz mom n dad.. i luv u both..muahhhhhhhh

Saturday, March 14, 2009

syukur


‘Penantian itu satu penyeksaan’..kate cikgu sekolah menengah aku…hmmm..bayangkan, kalau nk g berak, pastu tandas tu penuh plak ngan manusia, terpaksa menunggu plak, skit je lagi “empangan nak pecah” Tersiksa jiwa perut menahan kesakitan..arghhhhhh..arghhhhh.. jangan bayangkan…jgn2…gn2


Tapi bayangkan, nikmat ketika berak (plup..plup..plup)selepas menahan buat seketika(lame gak sebenarnye), wow, best bai…puas2..


Kemudian bayangkan, tgh lapar, pastu dapat makan free plak, pastu sendawa plak.erkkk..erkk..bruttttt.bruttt…mmg best…


Pastu bayangkan, ngantuk sgt2, dan tido, dan berdengkur mmg best..wow..krohhh..krohhhh
Itulah nikmat tuhan..Jadi banyakkan bersyukur..

lapar...

hari nie, ku sgt lapr....nak makn..nak makan...

Friday, March 6, 2009

..hmmm



today i'm little bit lonely...nape plak terasa kesunyian kt pgcc nih?..dah lah sejuk..

Wednesday, March 4, 2009

wangi?

bau ape nih..? serius aku suke bau nih.. kalau aku nk pilih perfume, kalau dh first bau aku dh suke, maknenye mmg aku suke sgt2..hahakahhakahak.. tapi perfume nih aku x miliki lg... ke x tau nk cari kat mane?..ke mahal sgt?..ermmmm..hari nie agak lewat tido dr kebiasaan, nk kate sbb bace journal, x jugak.. nak kate masuk lab, x jugak..tapi serius aku x rase mengantuk lg ketika menaik entri nih.. jam dh menunjukkan kul 12.41 a.m... x taulah kot ade org kate masih awal lg time nih.. tapi aku mmg suke tido awal..hakahakahak..dari tadika smpi skunk nih, aku mmg suke tido awal..tido.tido..tido..oklah nk tido...gud nite.... insyaALLAH.................

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails