Ini Saya

Saturday, January 3, 2009

titik..titik... kehidupan...

semalam aku kepenatan bermain futsal bersama rakan-rakan...lepas tuh blk umh, lepas isyak aku masak sendiri, lauknye telur goreng dua biji, kuahnye kicap...sedap tuh... maklumlh nk masak x berape pandai.. slps kekenyangan aku duduk bersandarkn dinding sambil memikirkan masa hadapan ku.. selepas penat berfikir, aku bermain play station WinniG ELEveN 11 yg terbaru bersama rakan-rakan...Aku menang dan seri.. lepas tuh g Mc'D..Jumpa rakan2 yang lain...lepas tuh blk umah..lepas tuh tido..lepastu..lepas tuh..lepas tuh...lepas tuh..

2 comments:

tHe anIMateD bIJaN said...

entri yg agak pnjang lepas entri sebaris..

haha~


eh hang ka fren 2 dalam citer cibon.. pas makan telur semerbak tu bau kalo kentut
=D

wAn_TonG said...

to bijan:hahahahahhaha..entah lah...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails