Ini Saya

Friday, January 9, 2009

Cibon bile lg....

Ini gitar aku , j.b dan amad..
gambar ni diambil dlm bilik aku
tu comforter aku..hikhik
InsyaALLAh lepas nih gitar aizat plak akan sampai..
Seronok ade gitar sendiri walaupun brand tak seberape..
ade kalanye tuning process amat menjerihkan..
tulah cabarannye..
sambil2 menggoreng, berkhayal bagaikan slash
atau steve vai
atau jerry c



Ini adalah gambaran gitar aizat y akan diperolehinya x lame lg, insyaALLAH

maaf gmbar munkin x berape tepat...

jadi buat cibon HANG BILA LAGI NAK BELIIIIIIIIIIIIIII

KAHKAHAKAHKAHAKAH

11 comments:

aiXat.MR said...

hahaha~
over sangat gambar gitar tu.
cibon2!

encik cibon said...

haaaa...tggukan kemunculannya...

sape punyer yg kecik tuh...comel la...

shadeXsen said...

perghhh! gitar punye pasal..entri panjang bjela2! one word..K.A.G.U.M!

tHe anIMateD bIJaN said...

aku ada gak gitar.. huhu..

xpe la.. aku jual je la gitar aku tu

Dani Izwan zainol said...

ceh..patutla beria cibon call aku suruh cari kaki..

wAn_TonG said...

to aizat: aku x pasti gmbr sebenar...heheeh

wAn_TonG said...

to cibon: dgr citer kalah bid...betul ke?

wAn_TonG said...

to shade: blk sini cepat...

wAn_TonG said...

to bijan: beli les paul gibson..

wAn_TonG said...

to dani: hehehehheheh

wAn_TonG said...

to dani: hehehehheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails